torsdag 23 maj 2013

Den här bloggen skulle väl till viss del handla om författandet?

 
... och inte är det lätt att författa manus 2 som ska bli en bok i slutändan.
 
Men jag var så säker - körde på och kom underfund med att jag är alldeles för noggrann redan ifrån början.
 
Bara att ändra på eller hur - så i  bästa fall har jag kommit vidare om ett par dagar.
 
Den här tingesten på bilden har något att göra med det kommande manusets titel.
Men som vanligt (från Skrivarvisoners tid) så är jag återhållsam med den ...
 
Det gå ändå  alldeles utmärkt att gissa sig till titeln - om du känner för det!
 
Qillen och jag har ätit micro-popcorn - första gången för honom och miljonte gången för mig :))
 
 

Gillar du popcorn?

 


4 kommentarer:

  1. Kräk. Nä. Jag tror inte att det är titeln. Men kräk är det.
    Och jag föredrar defintivt popcorn.

    SvaraRadera
  2. Malfjärilen! Eller vad sjutton det nu är. Eller kanske Flygande Kryp?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flygande Kryp ... tja, varför inte :)

      Radera