torsdag 24 oktober 2013

Release, release - Det kommer aldrig mer vara du!

 
Det blev en del bubbel under releasen av:

 
Det kommer aldrig med vara du

 
Minibild av den härliga författaren: Anne-Lie Högberg

 
Nina Larsdotter Lööw - vår förläggare på LITET förlag
och Åsa Bonelli samt Ida Axelsson - vars bok släpp om en månad på LITET
 
 

 
Undrar om jag sa något fel nu till Nina?

 
Eva & Ewa - Rydinger Janson & Åkerlind - författare respektive förläggare på Ordberoende förlag

 
Förlagskollegan Josefin Lindén och Katarina Persson/90 minuter på Frank förlag

 
Hej där - lite bubbel igen!

 
Anne-Lie jobbade på riktigt bra med signeringen - i bakgrunden Anneli Stålberg

 
Pennan glöder

 
TAL + TAL + present av förläggare Nina Larsdotter Lööw
 - som är en riktig hejare på att välja rätt presenter till sina 'tjejer'



 
Bubbel & Skål - får sammanfatta denna speciella kväll!
 
Tack underbara Anne-Lie för en härlig kväll

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder för mig att få se som inte kunde vara där. Men jag har beställt boken såklart! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken hemskt bild (du förstår nog vilken jag menar)!!! Ta booooort! :-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker inte jag. Ha, ha - tänker inte ta bort :)

      Radera
  3. Tack Ebba för fina bilder och tack för den fina presenten!!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vassego! Hoppas du tyckte om temat med presenten (du kan använda den lila prylen både som ljusstake och äggkopp!)

      Radera
  4. Åh, vad kul det var att träffas igen! Och att fira Anne-Lies bok såklart.
    Kram!

    SvaraRadera