torsdag 21 november 2013

Köp en signerad bok direkt av mig - till julspecialpris ...

 
... du kan köpa både till dig själv - för att du är värd det
 ... eller om du är förutseende ... som en julklapp ... till någon som är lika mycket värd som du att läsa en viktig bok.
 
En bok som gör skillnad!
 
Hittills har min debutroman KRISTALLÄPPLE förenat människor på ett sätt som jag inte kunde förutse.
 
 
Kolla julspecialpriset:

 
Om du inte ser vad det står på bilden:
 
136:-
 (Inklusive, signering, frakt och porto)
 

 
Ja, det är inte mer än så här!
 
 
Skicka mig ditt namn och adress till:
 
Glöm inte att du får den signerad!

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt! Tack för det! Alltså sedan jag på grund av sjukdom missade dig på bokmässan har jag grämt mig, för jag vill ju inte bara köpa boken (hur lätt som helst) utan jag vill ju ha den signerad också! Jag springer direkt till mejlen och skickar dig ett meddelande :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas många passar på nu, för den är ju riktigt bra! :)

    SvaraRadera