måndag 7 april 2014

Skrivit ... jo, det är sant!

Inte lätt så här i flyttider att ta sig den tiden - att skriva.

Nu har jag gjort det som en belöning för det jag uträttat idag inför flytten.

Jaa ... det var så underbart att få skriva lite mer på tvåan och jag vill, vill ... mer, mer ...

Men det var inte så där enkelt som det låter ...

Jag har nu kommit till en annan del av storyn ... en annan plattform ...
Det blir som att kolla på en film efter reklamen ... hur var det nu igen ...

... och du - det har hänt en sak till idag som berör mig mycket ...

min lilla kissemiss som ska komma till mig sedan efter flyttbestyren
har steriliserats idag ... hon är hos sin uppfödare som låtit meddela 
att allt är väl med lilla Mon Cheri nu efter omständigheterna <3 <3 <3

Skönt va?


2 kommentarer:

  1. Härligt att komma in i skrivandet! Ibland kan jag uppleva att ju mer man har i sin vardag ju mer kreativ blir man i sitt skrivande. Heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Men jag har inte så lätt att fokusera på flera saker samtidigt. Framförallt när jag skriver då vill jag bara göra det :)

      Radera