söndag 13 april 2014

Vem är girig?


Jag som säljare av en motionscykel som kostade mig 3500:- i inköp härom året,
eller
köparen som inte vill betala en krona?


På grund av en muskelskada kan jag omöjligen använda cykeln.



Den har en otroligt fin dator och jag har inte ens cyklat 1 mil på den.

Jag satte ut den på Blocket för halva inköpspriset.
Noll intresse.
Jag sänkte priset till hälften av halva inköpspriset.
Noll intresse.

Såå - då satte jag ut den som BORTSKÄNKES ... hämtas idag.

Den girige ringde ... de giriga ringde ... hur många som helst ...

och

jag som eventuellt är girig och som ville ha tillbaka en del av insatsen

är ny lycklig för att cykeln har fått en ny ägare
som visade sig vara en granne till mig på den nya adressen som jag ska flytta till.

Från annonsen sattes in tills cykel- eländet var hämtad gick det 25 minuter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar