torsdag 8 maj 2014

Vilken skillnad ...


Min högra vrist under flyttpackningstiden.


Samma vrist efter inflyttningen
och ...


... nya soffan har hjälpt till 
och ...


KissemissAn Cherie förstås <3

Hon får mig att varva ned, ta pauser och kela i soffan.

Med tanke på hur jag bevisligen - foten/vristen - mår dåligt av flyttstress,
följer nu en mycket roligare/lugnare period då inte flyttfirman står utanför
dörren och vill ha igen sina tomma kartonger.
Trodde att jag hade en månad på mig att packa upp dem ... 
men min flytt blev ju senarelagd vilket medförde att
tiden att packa upp blev mycket kortare.

Undrar du hur jag trivs?

Very, very Good!



2 kommentarer:

  1. Underbart! skönt att foten är bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så dags att se din kommentar nu - bättre sent än aldrig :)

      Radera