tisdag 30 december 2014

Rörd till (glädje)tårar ... Kristalläpple har rest till USA ...


... i alla fall till Miami!!!

En kompis till förläggaren fixade bilden.
Tack - för den :) :)

Kristalläpple är berest i större delen av Sverige
och
även i Finland ...
... en läsare vann den ...
därför vet jag.

Min roman är nu vid 1 år och 4 månaders ålder,
inte
- en storsäljare på något sätt,
inte fått en enda krona i egen ficka,
och
det lär inte ändra sig framöver.

Men - jag är så inihelveteglad  jätteglad att
min bok emottagits med öppna armar och sinnen.
Jag vet att den verkligen är läst av många som blivit berörda
och
det allra viktigaste för mig - är just det.

Kristalläpple finns på mååånga bibliotek runt om i landet
och
responsen från Bibliotekstjänst, BTJ
fick mig att knäa,
den var sååå otroligt fin.
Inte ett enda negativt ord <3

Återstår att se vad 2015 för med sig ...
har ju en del roliga saker på G.
Återkommer om det.

Om vi inte hörs
och 
ses
förrän
nästa år 2015
- ha det allra bäst!

Tänk på dina medmänniskor - var de än kommer ifrån <3






4 kommentarer:

  1. Härligt, Ebba och vad roligt att se din bok läsas av någon i USA också! :) Jag gillade den ju skarpt, som du vet, och jag ser fram emot att läsa mer av dig!
    Kram och Gott Nytt År i förskott! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är toppen :) Tack o tack!
      Kram o Gott Nytt År till dig också :)

      Radera
  2. Helt fantastiskt ju! Och det viktiga är att boken hittar rätt och berör. Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag också, Mia! God fortsättning på 2015!

      Radera