tisdag 27 januari 2015

Min novell kommer med i uppföljaren till succén Över en fika/ARITON Förlag


Sant!

Hur glad blev jag inte då jag öppnade mailet från ARITON Förlag
och
där jag blev tillfrågad om jag ville att min novell:

Orden hänger i gungan

... skulle vara med i nämnda novellantologis uppföljare:

Över en höstfika

Helt fantastiskt roligt!

.................

Inte nog med det!

Jag har ännu mer att glädjas åt vad beträffar novellantologier,
har blivit tillfrågad att vara med i en annan - tillsammans med en del omtalade och lästa författare!

Men det återkommer jag till längre fram.

Således blir det, så här långt, att jag kommer att medverka i tre olika novellantologier under 2015.

Tror jag kan kalla mig Novellist vid årets slut, eller vad tror du?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar