tisdag 1 februari 2022

Nya tag - självbiografiskt skrivande ...





 Det var så jag tänkte och jag satte igång - ännu en gång.

”Ha, ha”, sa Google och bröt ihop. Inget Gmail eller annat fungerade! 

Allt det jag redan redigerat försvann från dokumenten jag hade på Plattan. Det jag flyttat till annat ställe försvann det med. Kuuuul - NEJ!!!

På flera veckor gick det inte att återställa allt det som Google ’styr’ ... suuuuuuck!

Jag var övertygad att jag var på väg in i en depression, typ hela mitt liv finns ju i mobilen, Plattan och datorn.

Flera var inblandade i att lösa problemet med Google - men nej, det funkade inte.

Älskade Fästemannen min hjälpte till att lösa problemet genom en firma som fixar sånt här. Det blev så att Anton kom hit och sedan skulle det väntas i 48 timmar (till!! - det hade jag gjort i omgångar under flera, flera veckor!) - men okej nu var det ju ett proffs som höll på. Bara att avvakta.

Efter att de 48 timmarna hade passerat kunde vi försöka att återställa ... så sa Anton innan han gick - vi hade fått hans handskrivna instruktioner som var anpassade just till mitt specifika fall. Det var spännande och kändes som att åka berg-å-dalbana utan att ha något att hålla i.

Fästemannen fixade det!!!! Fyrfaldigt: ”HURRA!!!!”

Men för säkerhets skull hade vi - redan när Anton gick härifrån första gången - bokat in ett sk back-up-besök.

Han kom hit igår ... och det var bara lite finlir kvar. Nu fungerar inkorgen ... jag har ’några kilometer’ med mail att gå igenom ... men det är en stor fröjd. 

Vilken otrolig lättnad. Gråter nu.

Tack, älskade Fästemannen min för ditt initiativ att söka efter en proffsig tjänst ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar