tisdag 18 oktober 2022

 Det är så märkligt att jag hittar hit ibland fastän jag knappt vet hur det går till ... längre.

Egentligen borde jag ha lagt mig för natten för länge sedan - men, blev så sugen på att få veta om det funkade en gång till härinne på min gamla ... eller i alla fal min senaste blogg.

Det funkar!

Kanske ska berätta att jag skriver på manuset som jag började med för en hel del år sedan nu ... det är inte alls som i samma skepnad som det var förr.

Det är inte lätt - för jag skriver liksom ur verkligheten men ändå fiktivt  - det är inte helt lätt.

-Annars håller vi på att flytta runt grejer, hit ... resten lär förflyttas till förrådet.

Nu är det höst på riktigt - det gör mig bara glad för jag älskar den här årstiden.

Vissa *av oss* är memma i Farsta, andra på Sveriges framsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar