torsdag 27 mars 2014

Sant och efterlängtat ...


... för mig som har svårt att tänka mig att flytta till en annan lägenhet utan att ha ett levande djur vid min sida.

Efter eftermiddagens besök hos en kattuppfödare verkar det som om den här ... 
^
^
^

... kattdamen ska flytta in på samma (nya) adress som jag.

Först ska jag genomföra flytten - vilket verkar oerhört lindrigt i jämförelse
med vad kissekatten ifråga ska stå ut med när hon ska bli steriliserad.
Hon heter 'Shanti' - är just fyllda 6 år och jag som gillar katter som har stooora öron ... får lov att erkänna mig besegrad av denna lilla, ljuva kattfröken.:)

Några frågor på det?

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vad bra - ja, kissen är värd ... åhhh!

      Radera
  2. Vad mysigt! Hon är så fin. Kattet är härliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de mysiga! Funderar på att kanske byta namn på henne ... kanske 'Mon Cheri' ?

      Radera
  3. Mon Cherie längtar så till sitt nya hem, på torsdag kommer vi och levererar ditt knyte <3

    SvaraRadera