torsdag 25 september 2014

Författarkliniken, Release-r, FröKnölKrukaBoll ... mycket händer IRL ... Axplock!


Författarkliniken i Ann Ljungbergs regi - fem stjärnor*****
Heldagsevent 20-21 september 2014

Bilden tv: Anne Liljeroth och jag
Bilden th: Birgitta Backlund och Annie Hedberg


Åsa Larsson - Deckardrottning


Emilie Schepp - Sveriges mesta Egenutgivare


Jag och mitt fulltankade huvud efter de två superdagarna.

Efteråt tog det två dygn innan min hjärna o kropp återhämtade sig.
Små eftergifter bara i sammanhanget. 



Event med Susanne Boll & Keep It Up
Café Blomma
o
Frö, Knöl och Kruka


Ooops!


En del av publiken på Café Blomma.


Ooops - igen!

Från Susanne Ahlenius eminenta release
av debutboken, en erotisk deckare:
Dödlig åtrå




Från Jenny Forsbergs jättemysiga release
av romanen:
Akrobaten

Fr.v: Gisela Jansson, jag och AC Collin

<<<<>>>>>

Ja - sedan har jag förstås pustat och återhämtat mig mellan varven och allt detta.
Utan vila - inga aktiviteter!
Så funkar jag ... vare sig jag vill eller inte ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar