fredag 23 februari 2018

Föreläsning på Skönlitterära författarsällskapet Stockholm Nord, igår 22 februari 2018 ...


Efter föreläsningen fick jag med mig en del av annonseringen inför min ankomst:
(klicka på bilderna så går det lättare att läsa)


De hade verkligen gjort sitt bästa.


Den här är hämtad från Vi i Sollentuna.



Och den här från den så kallade Mitt i.


Lite tydligare här ^^


Jag bjöds först på en god middag, på Scandic Hotells restaurang.
Det blev en utsökt lammfärsbiff och ett glas rött.
Och som tack, efter föreläsningen fick jag också en otroligt vacker blombukett.
Samt antologin: Den blommande framtid ...

Jag var verkligen tagen av välkomnandet och hur väl jag blev avtackad.
Och,
jag var verkligen väntad på ...
skulle ju ha varit där redan i november >>>>



... men, det kom ju en misshandel emellan - då när jag blev slagen av en kvinna på perrongen där jag arbetar. Nåväl, det är historia nu. Skönt!

Sedan förra inlägget här på bloggen har jag gått ca 21 mil på plattformens marmorgolv ...
undrar hur många mil det dröjer till nästa gång vi ses här?

Nu vill jag avsluta med ett stort tack till:

Skönlitterära författarsällskapet Stockholm Nord

... tills jag träffar dem igen!

2 kommentarer:

  1. Va kul med föreläsning känns som det var länge en jag pratade skrivande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var länge sedan för mig med. Lite ringrostig och hade jobbat natt ... kom hem på morgonkvisten samma dag.

      Radera