måndag 8 januari 2018

Åtta dagar ...


... alltså det är 357 dagar kvar på detta år.

Undrar vad de ska ge?

2017 var ett omtumlande år både för mig själv,
vårt land och i världen.

Jag skriver mycket ... i huvudet, på lappar och i böcker jag läser.
Det finns en story som vill komma ut i färdig form ... en dag ska det bli ett manus ... en bok som du kan läsa.
Häromdagen bestämde jag mig för att skippa den genre som jag utgått från under ganska lång tid ... sedan hände det en, delvis omtumlande grej ... ursprungs-genren knackade på igen ... får se vilken genre som segrar inom mig.

TexRazz och jag har nu bott i Vasastan ett helt kalenderår.
Vi stortrivs! 


Jag älskar min stilige hund som kan prata, sjunga o visa empati.
Vi tränar sedan ett tag: "DO AS I DO"
Han är så läraktig, min Stjärna <3



Det stämmer, han är det i alla fall i sömnen.



"Hej ... hej, till nästa gång!"


GLÖM INTE ATT HJÄLPA VARANDRA <3
(Vare sig det behövs eller ej!)

2 kommentarer:

  1. Det som vill ut, det kommer ut. Härligt när det knackar på. ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant! Man får vara tacksam för påknackningar :)

      Radera