söndag 12 augusti 2018

Jag skriver ...


... jo, jag har mest skrivit hela tiden sedan min roman Kristalläpple blev utgiven.
Men, det är inte alltid förlagen gillar ...
Lade ner den storyn. Skönt!
Samlade sedan, länge och väl, idéer till en spänningsroman.
 Såå kom livet och bjöd på feelgood.
Taget sa jag!
Så - nu skriver jag en feelgoodroman med vissa tvister här och var.
Tror att genren passar mitt sätt att skriva och som jag använder språket.
Det är flera som läst mina texter som faktiskt tycker det.
Glädjande!

Hur går det med ditt eget skrivande?
Framåt?
Bakåt?
Okej?

Oavsett:
Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att du skriver, och massor!! Förr eller senare kommer ett förlag nappa, du har ju gjort det en gång redan så du vet att du kan! Du kanske bara behöver hitta rätt berättelse. Massor av pepp!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Kati - vad roligt att se din kommentar här :) Hoppas att jag hittat rätt nu!

      Radera