måndag 10 juni 2013

Måndagsgöra ...

... blev det idag:

Sorterat tvätt
Kört två maskiner
Hängt tvätt

Rensat avlopp - men så kul nödvändigt!

Kört systemåterställning - hur många timmar tog det då? Inga!

Ringt ett kul samtal till SvB.

Valt en låt som berör mig - till Skrivarsafari Andra resan
Bestämt vilket foto jag ska ha med mig på nämnda resa

Kollat räkningarna

Dragit in doften av nyregnade vresrosor i mängd

Gjort en god middagstallrik med:
 Kräftstjärtar, gurka, tomater, quinoa o. chili/paprika fraiche - blev inget foto på det - hann inte innan jag svalde.

Vad har du gjort en dag som denna?

4 kommentarer:

  1. Låter som en måndag! Jag har bokfört mitt eget bolag, ätit sallad på kräftstjärtar(!)med en gammal kompis. Hämtat barnen på skolan och inhandlat fröknarnas presenter till skolavslutningarna. Den ena får Solviken:) Sedan middag och javisst har jag glömt min tvätt i tvättmaskinen....! kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rafflande dag med andra ord - precis som min! Kram

      Radera
  2. Varit på ett 5 timmar långt möte om visioner och pengar för konstnärer, författare, musiker. I övrigt rätt givande utom att det gick på finska och det är rätt tungt att lyssna på i fem timmar.

    SvaraRadera
  3. Jag försöker skriva på ett språk jag inte behärskar. Känns som en vettig utmaning ;)

    SvaraRadera