söndag 10 november 2013

Farsdag ... mina fadersgestalter - de saknas mig ...

 
Min Pappa Lasse och min Styvfar Svante - ni saknas mig ...
 
... jag är så glad över att ni fanns i mitt liv.
(På bilden tillsammans på mitt bröllop 1987.)

 
Pappa - född 20 september 1920 * död 2005

 
Styvfar Svante - född 26 oktober 1920 * död 1994
 
Konstigt nog var de lumparkompisar på 1940-talet när 'ödet' rörde om i deras liv och det blev så att min mamma - pappas hustru blev min styvfars.
 
Jag älskade dem båda - de hade en sådan viktig roll i mitt liv - mer än vad jag förstod så länge de båda levde. Sedan blev det så tydligt när de inte fanns nära mig längre.
 
Till mina båda "fäder" - jag vill hedra Er båda på farsdag och jag skulle önska att Ni båda skulle kunna känna vad jag känner för respektive personlighet så som Ni påverkat mitt liv.
 
Till sist - TACK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar