söndag 30 november 2014

Signering tillsammans med 16 andra författare ...


... igår på Akademibokhandeln i Åkersberga, norr om Stockholm.

Ingen risk att jag kände mig ensam :)


Signerade för glatta livet.
En kvinna, Birgitta (inte med på bild) blev djupt berörd av min bok.
Henne kommer jag att minnas länge, länge ...
Hon hade en liknande släkthistoria som jag,
på grund av det köpte hon två böcker så att hon skulle kunna dela med sig.
Jag ville hoppa över till andra sidan bordet, krama om, torka tårarna och trösta henne <3
Men en elefant är nog graciösare än jag - så jag stannade kvar på min sida ;) 


Det var en härlig atmosfär bland oss alla författarkollegor
och
våra bokköpare.

Nederst till vänster här ovanför ^  
PIA DAVIDSSON
som höll i hela alltet.
T A C K !!!




Ser nöjd ut, va?
Det var jag också!





Birgitta Backlund - vad vore vi alla utan henne :)



... och Carina Cefa Öhrlund :)




Sent ska jag glömma den här underbara lördagen
29 november 2014 

<3  <3  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar