tisdag 19 november 2013

En sagokryssning med tidningen SKRIVA. Bilder o lite text ...

(Jag har snott en del bilder)
 
Det här är en del av gänget som hängde ihop ända från terminalen,
från vänster:
 
Sabine von Borgstede, Pernilla Perny Lindgren, Anne-Lie Högberg, Åsa Bonelli och jag

 
Skrivarkryssningen inleddes med ett glas bubbel o en baguette.


 
Tidningen SKRIVA hälsar välkommen o presenterar alla föreläsarna
 
 
 
                                                 Före middagsbuffén drog vi till Pianobaren


 
Malin Roca Ahlgren, Åsa o. Anne-Lie

 
Åsa, Anne-Lie, Jenny Jacobson, jag och Perny

 
Jenny

 
Perny o. Malin
 
 
.........................
 
 
Måndagförmiddag

 
Monika Fagerholm tog över mikrofonen efter Torbjörn Flygt.
 

 
Sören Bondeson
 



 
Sara Kadefors
 




 
Svante Weyler
 
 
 


 
Dag Öhrlund
 
 
Ord som blev kvar i mitt huvud:
 
BRÄNNER samt DARRA SOM ETT ASPLÖV
 
 
Om du får möjlighet att göra en sådan här skrivarkryssning och vistas i skrivandets sagovärld, ett dygn eller två.
 
TA CHANSEN!!!

 

 

 

 


8 kommentarer:

  1. Alltså, den där bilden på mig och Malin är ju så rolig. Jag skrattar varje gång. Inte minst eftersom jag minns när bilden togs och hur jag hoppade till av att hon plötsligt var precis på mig men att se bilden är ju ännu roligare, för hon ser så där galet glad ut :D

    En fantastiskt rolig resa som jag gärna gör om nästa år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som författare behöver vi väl vara lite galna och kunna glädjas tillsammans :)

      Radera
  2. Jag tittar avundsjukt på alla fina bilder på er sagoresa. Jag vill också, jag ska också. Nästa gång!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du saknades oss. Nästa gång!!! Kram

      Radera
    2. Vad gullig du är!! :) Nästa gång!! Kram!

      Radera
  3. Skulle ha varit väldigt roligt att vara med. Men det var lite kört med den där finansieringsdelen. Fint att du delar med dig av bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår - kanske har blivit mera pengar i börsen tills nästa gång. Hoppas det :)

      Radera